Thursday, April 15, 2010

那天的课室,轻轻吹来的风。打瞌睡的我,坐在我旁边的你。虽然没有言语,但有一丝丝的温暖。 我睡我的觉,你做你的事。那种感觉原来还挺不赖的。可能我们以后会失去联络,不过现在的感觉告诉我你会陪着我。不计较的真心,好久没有了。你们的真心让我可以继续走下去。

原来只要不去看得不到的东西,纯粹有朋友在身旁的感觉,也是一种幸福。



Don't laugh, I just have this sudden urge to write in Chinese.

JY

No comments:

About Me

My photo
Penang, Malaysia
Malaysian in Melbourne. Suffering from homesickness, extreme bitchiness, and the chronic disease of procrastination. Wanderlust-er in a love-hate relationship with chocolate. A petite little piece of shit. Confidence fluctuates at the most horrendous timings. Living this thing called life and trying to get my thigh gap back.

Followers

Blahs.